Khamis, 30 September 2010

HARI NI AKU GILER SKET

Hari ni dtg2 je ofs tros xbsemangat..rasa lemah,leteh, lembek, n segalanya.. tp aku da tau sunk knpa aku leteh gegile.. LOL!!!!!!!!! pg2 lg lov da sebok nk buat keje..tp xbuat pn ..nta ape2 nta yg lov buat..





keje xsiap2.. tp sbelah ptg da time nk balik baru la lov kelam kabut kne siapkn keje tu hr ni jgk coz esok da bln baru..ambek ubt!! pdn muke lov..miahahahah.. -still gegile lg-





skunk br la lov dpt hbskn semua tgs2 tu..fuhhhh penat semua anggota bdn cek...








balek ni nk g uma kakak ipo coz nk amek coklat kek yg ditempah smlm..tempah utk smbutan bdy pwincess kt tadika esok.. hrp2 bjalan lancar la hendaknya.. asyik tertangguh je..-ksian ank aku- ------- kesian tlinger aku .. LOL..








PENAT...PENAT ... PENAT.. N PENAT....HARI NI MLS MASAK!!! MUKTAMAD!! --'' -hrp2 pengetua dpt la beri persetujuan- LOL








DA LA,,PENAT NK NULES..RSA CAM NK PENGSAN NI..ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Tiada ulasan:

PENGALAMAN NGERI DALAM BILIK BEDAH

Assalammualaikum, lov sambung lagi cerita dari yg ni pengalaman-mengandungkan-anak-kedua masuk je bilik bedah semua dah...