Khamis, 25 November 2010

PENAT GILE WEII

smlm lps bmati-matian wat keje kt ofs lov tros g amek pwincess ngn abg..


sampai2 je tcher pwincess tnye "puan xnk masuk dulu ke?'' ahh sudah apa pulak ni kata lov dlm ati..


xpena2 dtg ambk ank kne masuk dlm dlu.. lov pn tnye "ada apa tcher parents ramai2 ni?" haa aku tnye ngn muke xbslh..



dah la dtg lmbt mmg xpatut.. huhhu


tcher pn ape lg.. tsonyum jola "laaa puan lupa la tu..hari ni kan hari parents btemu guru?".


me " heheeh yeke ni tcher? hehehe lupe la..sory ek tcher". -trok btol pangai aku ni-


bkn lov xrekod dlm bku tmujnji...daaahh!! tp coz bz sgt ngn kje baru lov skunk ni lov rasa mcm halilintar la plak..


jp kang bedesup aku kesana..jp lg plk kang bedesup plk ke sni..adoiiii


alin weii aku xtau la cmna ko buat kje ni sblm ni....nk pitam ni wei.. - ko bca nukilan akak ni mzt ko gelak besau kan- :P


seboknyer thp akak ko ni langsung xble pndg icon len -tenet- dlm pc aku tu.. yg aku bukak tu la..-stor wit kursus-


alahai....sok luse aku pitam gak kt cni.. ekekekekee


ksian pwincess lov lupa mjls ni..yela time ni la lov dpt report psl dia kt skola ni


even tadew exm skali pn..nk gak tau cmne prestasi ank aku ni..


then tcher dia akn serahkn semua keje2 skola dia sblm ni..


dah omaknyer org seni....tcher ckup puji pwincess dlm bab2 seni..mmg ada bakat ..hahahahaha :P


dlm matapjrn plak????????????????


bm -akuh tamo ckp- mmg menyedehkn tp pwincess lov baru 6 taon..sok2 ble blaja lg.. chayok ankku!!!


mate -boleh la kalo part2 gambo2 tu-


tp tcher ckp b.i dia mmg terel -eh pwincess ni bhsa asing terel...b.mlayu xterel..nk kne dak ni-


kcerdasan mmg sgt2 cerdas.. -akuh paham maksud tcher tu- miahahahah sabau jella cik tcher weh..


last skali tu tcher2 tu sume bmaaf-maafan la dgn parents yg dtg..


sedeh gak..nk nanges tp ble thn lg.. -lov ko bg jela apa2 mmg ble tros nanges- hahaha





p/s : uwaaaaaa lov da xdew masa lgsung nk update blog skunk neyh...sedeyhnyew..



PENGALAMAN NGERI DALAM BILIK BEDAH

Assalammualaikum, lov sambung lagi cerita dari yg ni pengalaman-mengandungkan-anak-kedua masuk je bilik bedah semua dah...