Sabtu, 19 Mei 2012

SELAMAT HARI GURU~~ SAYANG CIKGU..

 

Assalammualaikum, 

pada tanggal 16 Mei 2012 adalah satu ari istimewa..

khas untuk para-para sakura guru diluar sana..


kekuatan, ketabahan dan penuh inisiatif dari mereka ini

demi satu tujuan dalam mendidik ank bangsa..

pemangkin masa hadapan negara..


buat guru ku yg tersayang, Cikgu Noraini dan Cikgu Salina..

Terima kasih kerana percaya pada budak nakal ni

terima kasih kerana membuka ruang untuk budak jahat ni..

Terima kasih dengan setiap kata semangat yg klua dari mulut cikgu...

Terima kasih dengan pelukan penuh makna dari cikgu..


 Terima kasih kerana rotan saya dulu..seikhlasnya saya berharap sgt..

dihari-hari mendatang ni masih ada orang akn rotan saya sekiranya

saya melakukan sebarang kesalahan..agar saya tahu itu salah..

agar saya boleh berhenti dari melakukan sesuatu yg lebih teruk lagi

seikhlasnya..saya rindu pada cikgu..


Hanya doa buatmu guru, tidak pernah lekang atau lupa dari bibir ini..

smoga masih ada lagi guru-guru yg seperti mu..



Tidak terlepas ank lov juga sibuk dok menyambut hari guru..


memang lov soh dia utk sambut hari guru ni..


bwk g bli hadiah, pilih sndiri,

untuk sentiasa menyayangi guru2nya..

but, umi dia ni jgk lah yg kne bkerja kuat mbeli..

n mbungkung hadiah2 tu..


tahun ni xbyk coz abg lov xkasik pwincess bg hadiah pd semua guru2 

yg mengajarnya.. kami tidak berkesempatan untuk membeli barang2nya

tahun hadapan mungkin akn lebih meriah lg...



SELAMAT HARI GURU BUAT CIKGU....

TERIMA KASIH..

4 ulasan:

Salmiza berkata...

Salam kenal...

slmt hari guru...

LOV NOTE berkata...

salam kenal salmiza..slmt hari guru jugak..

Unknown berkata...

dulu masa jadi guru tabika akak banyak gak dapat hadiah..seronok bila di ingatkan semula

nostalgia tenguk gambar klasik tu kan..

LOV NOTE berkata...

ooo dulu akak prnh jadi guru tbika ye? hehehe..klaka jgk coz dlu masa kck itula cita2 lov.. tp xprnh jd pn..

sronokkan kak time2 mcm tu,lebeh2 lg ari guru.. mmg sgt2 best bile dpt buat ckgu mnanges gmbire or tkjot ngn suprise party ..

rndu zmn2 tu..xkn boleh dilupakan..

PENGALAMAN NGERI DALAM BILIK BEDAH

Assalammualaikum, lov sambung lagi cerita dari yg ni pengalaman-mengandungkan-anak-kedua masuk je bilik bedah semua dah...