JOM TERJAH~

Sabtu, 7 November 2015

(SERAM) Magis Manis Coklat - Mizuho Rino




Assalammualaikum,

 Komik Magis Manis Coklat yang ni kalau tak salah lov 

adalah komik Magis Manis Coklat yang pertama

coz dia takde tajuk kecil macam yang lain-lain


lov pn dah lupa coz dah lama sangat..kena tengok balik senarai komik

dekat Gempak Starz


Jemputlah ke kedai ku segala hajatmu akan termakbul..

sebagai bayaran, sesuatu yang paling berharga dalam hidup mu

akan aku ambil.. >:)
 


 kisah suka duka yang penuh misteri..

nak cakap Aikawa Shokora ni jahat tak jugak..ada juga cerita yang dia

tolong orang dlm komik2 nya



ada juga kalo kita baca kite akan

haaa padan muka kau...jht sgt.. kikiki


*aura jht klua* :P






Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang