JOM TERJAH~

Selasa, 10 November 2015

(SERAM) Dari Alam Angker - Warisan Puaka - Nizam Bachok




Assalammualaikum,

Komik 'Dari Alam Angker - Warisan Pusakan' 

ini adalah karya Nizam Bachok

ye ini adalah karya orang tempatan kita di Malaysia ni



siapa kata kartunis2 kita x berbakat mcm penulis pelukis komik japan

cume kita ni lebih suka memilih komik2 luar kan..

macamana komik tempatan nk mendapat sambutan..

cakap org diri sendiri pn sama jugak

 Dalam ni ada 7 cerita seram yang berlainan

cerita seramnya tentulah yang memang kita sudah tahu

seperti orang minyak,  susuk, toyol, dan beberapa tajuk lain

ceritanya seram memang la seram tapi sebab kita dah memang


di momok-momokkan dengan cerita ni dari kta kecil lagi, so dah jadi xheran

bila baca pun macam dah boleh agak apa jadi selepas tu

so macam xde perasaan lah baca..


lagi satu pandangan lov pasal buku ni, cara lukisan dia 

yang buat kita rasa kita sedang membaca majalah or katun bujal

kalau korang pernah baca lah..


jadi di sebabkan itu kurang sikit rasa berminat nak membeli or

baca kisah ini seterusnya, lagi dan lagi camtu..

tapi lov tetap beli, baca sekali then simpan...


itu lov lah, ada jugak kawan-kawan lov yang lebih sukakan buku2 

yang di lukis dan di tulis cmni..setiap orang tu kan berbeza

kalau nak tahu tak salah mencuba, beli satu baca sampai habis then 

tentukan sendiri..



tat's all

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang