Sabtu, 7 November 2015

(SERAM) Magis Manis Coklat - Bitter Sweet - Mizuho Rino




Assalammualaikum

Macam biasa watak muka depan ni adalah watak utama si pembuat dan pemilik

kedai coklat yang kononnya dapat menunaikan segala hajat terpendam

jom temui pemilik kedai misteri ini, Aikawa Shokora 



kali ni Magis Manis Coklat bertajuk 'Bitter Sweet'


Dapatkan kamu menikmati coklat yg boleh memakbulkan segala hajat

kerana setiap hajat mu ada bayaran yang perlu kamu bayar..


sesuatu benda terpenting dalam hidupmu..


hei fakta yg mungkin anda tak tahu, penulis komik ini iaitu Mizuho Rino 

dilahirkan pada 1 Disember...jadi dia berbintang Sagitarius..

sama mcm lov...hahahah


oh ye dlm satu2 komik Magis Manis Coklat ni selalunya

ada lebih dari 3 cerita..dlm bitter sweet ni plak

ada 6 cerita menarik menanti anda semua..


tat's all :p








5 ulasan:

Mohd Fitri berkata...

Saya nak minta tolong awak belikan komik yang saya cari selama ni.Tajuk komik saya akan berikan dalam perbualan.Sila wechat,wassap & emel saya.Id wechat saya fitri2785 no fon saya 0123362785 dan emel saya fitri7383@gmail.com

Mohd Fitri berkata...

Please wechat,wassap & emel saya

Mohd Fitri berkata...

Dah lama saya cari komik ni

Mohd Fitri berkata...

Tolong la

Mohd Fitri berkata...

Saya teringin nak baca komik ni

PENGALAMAN NGERI DALAM BILIK BEDAH

Assalammualaikum, lov sambung lagi cerita dari yg ni pengalaman-mengandungkan-anak-kedua masuk je bilik bedah semua dah...