JOM TERJAH~

Sabtu, 7 November 2015

(SERAM) MAGIS MANIS COKLAT = EVIL ESSENCE - RINO MIZUHO





Assalammualaikum semua,

Cerita pasal komik Magis Manis Coklat pulak ye..

komik ni bersiri, setiap keluaran ada tajuk besar yg sama


iaitu, MAGIS MANIS COKLAT

kemudian ada tajuk kecil menunjukkan siri baru dan cerita yang berlainan 

kali ni lov ambil tajuk 'evil essence'  


Mula-mula memang lov nak bagi tahu lah..lov memang xde keseluruhan koleksi ni

kalau ada pun dah tak ikut urutannya..


Dalam setiap buku watak utamanya iaitu Aikawa Shokora

adalah pemilik kedai dan pembuat coklat

 tengok tajuk lah kan..mesti ada kena mengena dengan coklat punya..haha

 cuma setiap buku ceritanya berlainan,


komik ni menceritakan perjalanan dan ragam manusia dalam kehidupan

seharian mereka, ada yang gembira, sedih, dengki, seram 

ada macam-macam
  


 Aikawa Shokora ni macam ahli sihir yang boleh tunaikan hajat

kalau baik niatnya..jadilah baik..kalau tak betul niatnya jadi sebaliknya pula

tp kadang2 yang baik pn kena jugak...coz tak bersyukur dengan apa yang ada..

ceritanya penuh dengan kejutan..kdg2 kite tak boleh nak agak pengakhirannya..





nampak x? sekali dua tu lov beli...tersalah beli sebenarnya..ingat belum ada

masa ni harga komik tak naik lagi..harganya lov beli RM7.50

tapi rupanya dah ada..huhu sedeh..

sape nak beli angkat tgn... :P


tat's all..






Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang