JOM TERJAH~

Ahad, 10 April 2016

(SERAM) Komik Seringai Malam - Nizam Bachok



Assalammualaikum,

Komik seram yang ni adalah dari penulis kita sendiri..

penulis ni adalah pemenang anugerah PeKomik terbaik 2009

& Ilustrator Manual / digital terbaik 2011



haaaa tgok, byk anugerah yang dimenanginya..

so xrugi kalo korang try karya org tempatan plak..diorg pn byk idea yg

hbt2..cita kt dlm negara kita pn kurang hebatnya..

byk weh kisah2 seram...tu blom kisah lov lg..lol


Harga murah giler...mcm xsetanding plak dgn karya ni..

pelik jugak kenapa harga kayra luar lagi mahal dari nak tempatan..ermmm

RM6.50 je.. 


Tajuk komik ni adalah :

Dari Alam Angker, Seringai Malam

haa tu tajuk penuh dia...



tapi tula...karya org kita ni lukisan dia mcm lukisan komik

bujal,,komik2 dlm surat khabar tu...cara lama..xde mcm real langsung..

opsss sori bukan mengutuk..


lov bole terima je apa pn lukisannya jnji cerita menarik

lagipun dah biasa dengan lukisan org2 kita...so xde apa lah..

myb bg bdk2 skrg agk boring sket la..tgok je gambar tros xnak baca..

 xyah jauh..ank lov pn mls nk baca...sabo jela..


dlm ni ada baca cerita..cerita2 seram tempatan...

kdg2 ada yg kita sendiri pernah lalui..

kdg2 hanya bnda2 yang pernah dimomok2 kan oleh org tua2 dahulu


itu pendapat lov sebagai peminat n pbaca buku ni..

myb pndpt korang lain pula..so itu terpulang pd penilaian setiap org..

apa pn cerita yg ingin disampaikan oleh penulis/plukis sampai..



tat's all



papai~~~


Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang