JOM TERJAH~

Selasa, 9 Februari 2016

(SERAM) Roh Mata Satu (2) - Kohaku Naoto




Assalammualaikum darling2 semua..

Meh lov sambung balik review pasal sambungan komik 

Roh Mata Satu (bhgn 2 - TAMAT)


haa buku ni ada 2 buah je ya.. 1 & 2



Komik ke 2 ni macam pertama juga.

kisah seorang pelajar perempuan yang mati tidak tenang

dikatakan rohnya ada di sebuah kuil Shinto


dalam komik ke 2 ni, korang akan tahu kenapa dan macamana budak 

tu mati, sedih jugak kisah dia..pasal tu dia mati tidak tenang..huhu

 
slps dia mati siapa2 yang terjumpa dengannya @ saje2 dtg utk berjumpa dgnnya

akan dikabulkan segala permintaannya..

 




Meskipun dia dah mati, dia tetap menunggu ayahnya datang menjemput dia

kesian betul, kisah ni penamat segalanya.


budak yang mati tu or hantu tu takdelah menakutkan pun

wataknya dilukis seperti seorang pelajar perempuan beruniform sekolah

msebelah mata dan kepalanya di balut dengan kain putih..macam orang cedera

dan ada darah mengalir di mata tu..


lain-lain normal je..

apa-apa pun watak-watak dalam komik ni dilukis dengan menarik

dan mudah untuk fahami setiap watak serta jalan cerita.


ok la itu saje..papai..
 

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang