JOM TERJAH~

Selasa, 9 Februari 2016

(SERAM) Komik Tercipta Kejora - Julietta Suzuki




Assalammualaikum, 

haloooo kali ni kita review pasal komik ni plak..

tengok muka depan je dah macam kartun..

ye ye lov tahu la komik ni pun katon..tapi komik dengan katon lain ok..

ada beza dkt ctu.. :P
 


katun or watak dalam ni lebih kurang macam katun orang putih..

beza ok katun jepun dgn katun orang putih..

apa ye lov nak cakap...erm lov terus terang jela ye..

katon orang putih nmpk boring sket...beza ngn katun anime..

so tak berapa nk feel bila mbaca tu.. -.-''

maaf ye ini pendapat lov sahaja..




kisah dalam ni konon2 mereka dalam dunia kegelapan..

ada kerajaan pontianak la..org2 kg la dan mcm lg..

 seorang gadis menjadi mangsa korban kg nya


di campak kedalam hutan..akhirnya dia ditemui oleh pontianak..

bermulalah kisah mereka berdua.. :P

ala2 twilight gitu...


so macamana boleh ke dia teruskan hidup di kalangan pontianak...

siapa kah gadis itu yang sebenarnya..pontianak tu akan bunuh dia ke tidak
 
hahahaha korang kena la beli dan baca sediri :P



papai~~



notakaki : aku xphm mcmn dia boleh letak komik ni jd komik seram..ermmph
 

Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang