JOM TERJAH~

Sabtu, 7 November 2015

(SERAM) Dewa Pencuri - Mizuto Aqua




Assalammualaikum,

 Dewa Pencuri ni bagi pendapat lov sendiri tak patut masuk dalam 

kategori SERAM


kenapa tau, kisah dia lebih macam kisah cinta je..

bagi lov xde apa pun yang seram

watak Dewa Pencuri tu nampak comel, nakal cmtu

xde seram punn..



dalam komik ni ada 2 tajuk 

1. Dewa Pencuri

2. Jampi Merah Jambu Merbahaya



Tajuk pertama tu ada byk siri dia.. cerita dia pn lebih panjang lah coz dah

jadi tajuk utama kan..

sekali lagi..memang xseram ok..



 Begitu jgk dengan kisah kedua tu...watak dalam komik ni nampak cam bdk nakal,

comel, ensem cmtu..haizz di manakah keseramannya..ha ko..

tengok mcm2 ayt aku klua bile xseram..

korang plak seram baca komen lov kan..hahahahaha


cerita lebih lovely, cinta2 monyet gitu..cinta2 bdk nakal gitu..aisyo..


xSERAM..





2 ulasan:

Aimanuchiha Aimanuchiha berkata...

Saya nk beli buku ini

Harga buku brapA?

Lov Note berkata...

Aimanuchiha..sory lov xjual komik2 ni..tq.. :)

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang