JOM TERJAH~

Selasa, 10 November 2015

(SERAM) Sangkala Puaka - SERAM THAILAND




Assalammualaikum,

 Komik kali ni adalah dari Siam Inter Comics

cerita seram Thailand yang diadaptasikan ke dalam komik



Macam lov dari kecil memang takut dengan cerita-cerita seram Thailand

selau tengok dengan arwah nenek di rumah jiran bila 

keluar cerita seram Thailand ni..


Rumah kami tiada tv, jiran2 plak ske tengok tv ramai2..mkn2 borak2..

budak2 longgok dekat dpn tv, memang tgn melekat kat muka jela..

takut..


Gambar dalam ni lebih kemas, dan ceritanya pun tersusun cantik

ceritanya mendebarkan, kadang-kadang boleh rasa macam benda yang kita

baca tu ada je berada kat sekeliling kita..lol
 


 setiap tempat ada kisah seramnya yang tersendiri

kalau nak tahu kisah seram Thailand boleh miliki buku ni

dan baca sendiri..kalau baca kisah seram janganlah duduk 

dekat tempat ramai orang, memang xde perasaan langsung nanti..


hahaha itu lov lah..korang cmne plak?

oh ya, waktu lov beli buku ni harganya RM7.50 sahaja..

kini dah naik mendadak kan harga2 komik di pasaran..urmm


ok lah papai..





2 ulasan:

Amynur Shuhada Suhaimi berkata...

Awak brminat ta ngn komik2 lama thun 70 an??

Lov Note berkata...

komik2 cmne tu ye? xpernah pula lagi baca komik2 lama 70an..kisah seram? kisah remaja? cinta? lwn2?

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang