JOM TERJAH~

Isnin, 14 Disember 2015

Komik Seram Si Kembar Furou - Yuki Shiwasu




Assalammualaikum,

 Kulit komik ni je dah menarik hati lov, tengok plak watak tu..

nama je komik seram, tp watak 2 orang tu nmpk cute habis.. :P

harga RM7.50



Dua orang ni adik beradik kembar, tgok tajuk lah kan..

lelaki tu adik, perempuan tu kakak..

diorg ni tak boleh berjauhan, kena bersama-sama kemana pun..



Sebabnya diorg ni pernah sakit teruk

sampai diorg boleh nampak hantu, sejak tu diorg xboleh bersendirian

terpaksa bersama je, coz kalau diorg bersama diorg tak akan 

nmpk or diganggu oleh hantu2 tu..

 Oleh kerana kena selalu bersama, mcm2 masalah yang diorg hadapi..

di sekolah, di rumah..mandi pun bersama...korang bayangkan lah..

kisahnya menarik, semua ada dalam satu komik ni..


ilustrasinya pun cantik, cerita kemas dan unik..

watak2 dlm ni dilukis dgn kemas dan comel, best!

tgok pic belakang komik pn cute je kan hantu tu..hahahaha


mzt korang menyampah kan..sket2 comel.. sket2 comel.. 

:P



papai~~~


Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang