JOM TERJAH~

Isnin, 14 Disember 2015

KOMIK WARKAH MOMOK - SUGAWA MAKI 1




Assalammualaikum,

 Komik Warkah Momok ni ada 2 buah ye..tp lov beli satu je..

yg lagi satu bertajuk warkah momok paradoks

 

Dalam komik ni ada 9 tajuk kesemuanya,

pic muka surat pertama pun dah seram..:P

harganya RM7.50

kata penulis komik ni dihasilkan dari kisah-kisah seram peminat yg 

berutus surat pd nya.. peminat-peminat  byk menceritakan pengalaman seram sebenar

yg diorg prnh alami ..so cerita2 tu pun diadaptasikan lah dlm komik ni..





 Kebanyakannya kisah - kisah seram di dalam sekolah.

biasa lah tu kan, sekolah siapa takde kisah seram.. :P

kdg2 tgok ckgu pn seram, tgok makcik kantin pn seram..hahaha :P

dah dah merepek pula lov ni..


lps beli komik ni, lov pun sibuk ngn kerja dan kursus di sana sini

so ketinggalan utk beli komik ni yg tajuk paradoks tu..

dah lama-lama lupa terus..


myb coz cerita dia tidak bersambung antara satu sama lain

tu pasal lah takde gile nk carik jugak utk tahu kisah selanjutnya..

muhahaha..lov agk gile bila xtau penghujungnya..


dalam ni kisahnya pendek- pendek je, dan tidak berkait antara

satu sama lain.


silalah beli utk dapatkan komik ni di pasaran..rasanya ada lagi kot..

rasa lah...


papai~~


Tiada ulasan:

Layan Iklan Lakk

Cik Nap Kus Shayang